Werkwijze huisstijl ontwerpen

 

Tijdens ons kennismakingsgesprek gaan we bekijken waar jij en je onderneming voor staan en welke doelgroep je hiermee wilt aanspreken.

Wat is je USP? USP betekend Unique selling point. Het is belangrijk dat je je weet te onderscheiden van je concurrentie in jouw branche. Als we dit duidelijk op papier hebben staan, ga ik aan de slag met het moodboard!

Hiernaast zie je een voorbeeld van zo’n moodboard >. Zoals je kan zien staat hier de huisstijl op weergegeven. Welke kleuren er worden gebruikt, welk lettertype en icoontjes en beeldmerken er worden toegepast.

Vervolgens gaan we aan de slag met de branding, we laten de huisstijl terugkomen in alle huisstijl producten van je branding. Op deze manier krijg je eenheid in je bedrijf, dit heb je nodig om op te vallen tussen alle concurrentie!

Mijn werk is pas klaar wanneer het volledig naar jouw wens is.

Wil jij je huisstijl & branding uitbesteden?

Vraag dan een offerte aan! Ik neem zo snel mogelijk contact met je op om een kennismakingsgesprek in te plannen.

OFFERTE AANVRAGEN